Sylwester w Safadze

Safaga  to niewielkie miasteczko we wschodniej części Egiptu, położone nad Morzem Czerwonym około 60 kilometrów na południe od Hurghady. 

KIERUNEK

Safaga

WYLOT

2020-12-30
powrot-podr

POWRÓT

2021-01-07

ILOŚĆ DNI

8

W odległych czasach była to  niewielka wioska rybacka, dzisiaj kojarzy się przede wszystkim z międzynarodowym portem, z którego wypływają pielgrzymki do Mekki. Niecodzienny widok błękitnego morza wkomponowanego w pustynny krajobraz sprawia, że Safaga jest miastem niezwykłym, łączącym kulturę orientalną i arabską. Dookoła miejscowości liczne miejsca do nurkowania. 

To urokliwe miejsce turyści odwiedzają zdecydowanie rzadziej niż Hurghadę czy Sharm, dzięki czemu tutejsze rafy są niemalże dziewicze i niezniszczone, a pod powierzchnią wody spotkasz tu więcej ryb niż nurków.

Zapraszamy również osoby  nienurkujące.

W planie mamy niebanalny sposób na powitanie Nowego Roku !

 

CO NAS CZEKA?

Wyruszając  łodzią, już po kilku minutach drogi natrafimy na pierwsze rafy, które zamieszkują tropikalne gatunki ryb, delfiny, żółwie, płaszczki i inne równie piękne zwierzęta morskie. Entuzjaści nurkowania we wrakach z pewnością zdecydują się na eksploatację spoczywającego na dnie wraku Al Khafain lub promu Salem Express, a początkujący nurkowie będą mogli zdobywać swoje umiejętności w spokojniejszych i płytszych, choć równie pięknych miejscach.

Zakwaterowani będziemy w hotelu Caribbean World Soma Bay. Hotel położony w miejscowości Soma Bay (przy zatoce Soma Bay, pięknie usytuowany w pustynnej scenerii), 15 km od portu w Safadze. Luksusowy obiekt należący do sieci Caribbean World Resorts w karaibskim stylu (z wykorzystaniem marmuru i egzotycznego drewna tekowego), rozmieszczony na powierzchni 140 000 m2, położony jest w otoczeniu wypielęgnowanego ogrodu. Hotel nie jest ogromnym molochem, wszędzie w miarę blisko. Posiada przestronne pokoje, bardzo ładne i zadbane ogrody, kilka restauracji i barów, ładną plażę, kilka basenów (wszędzie dostępne leżaki i parasole). Bardzo uprzejmy personel, który stara się rozwiązać najmniejsze problemy gości. Jedzenie zróżnicowane, myślę, że może zaspokoić wymagania gości. W hotelu Caribbean World Soma Bay jest darmowe WiFi. Warunki korzystania z WiFi określone są w regulaminie hotelu.

 

PLAN WYJAZDU

30.12.2020

Środa

spotkanie na lotnisku F. Chopina w Warszawie, lot na trasie Warszawa Hurghada, transfer i zakwaterowanie w Hotelu Caribbean World Soma Bay

31.12.2020

Czwartek

śniadanie w hotelu, odpoczynek i lunch w hotelu, transfer na łódź nurkową, 2 nurkowania w ciągu dnia, przywitanie Nowego Roku pod wodą, o północy podwodny Sylwester z taneczną imprezą na łodzi na Morzu Czerwonym, nocleg na łodzi

01.01.2021

Nowy Rok

śniadanie na łodzi, 2 nurkowania na rafach w okolicach Safagi

02.01.2021

Sobota

śniadanie w hotelu, transfer na łódź i 2 nurkowania na rafach w okolicach Safagi

03.01.2021

Niedziela

śniadanie w hotelu, transfer na łódź i 2 nurkowania na rafach w okolicach Safagi

04.01.2021

Poniedziałek

śniadanie w hotelu, transfer na łódź i 2 nurkowania na rafach w okolicach Safagi

05.01.2021

Wtorek

relax w hotelu, dla chętnych możliwość dodatkowych nurkowań lub zrealizowania wycieczek fakultatywnych

06.01.2021

Środa

relax w hotelu, dla chętnych możliwość zrealizowania wycieczek fakultatywnych

07.01.2021

Czwartek

transfer na lotnisko, wylot do Warszawy

CENA WYPRAWY

4 450 zł

CENA ZAWIERA

  • Przelot na trasie Warszawa Hurghada Warszawa
  • 7 noclegów w Hotelu 4*
  • Lunch i napoje na łodzi
  • Opiekę pilota Gdynia Dive
  • Koszulkę wyprawową
  • Transfery na miejsca nurkowe
  • Pełne wyżywienie
  • Ubezpieczenie KL 30000 €, NNW 5000€ i Bagaż 400€

CENA NIE ZAWIERA

  • Nurkowania Sylwestrowego z łodzi 80 €
  • Pobytu na łodzi w Sylwestra dla osoby nienurkującej 60 €
  • Pakietu 10 nurkowań z łodzi 280 €
  • Ubezpieczenia nurkowego – 75 zł/wyjazd
  • Wypożyczenia sprzętu nurkowego – 300 zł/komplet sprzętu/os
  • Napiwków 50 €/os.
  • Podatku rafowego 25 € za 5 dni nurkowych
  • Pobytu osoby nienurkującej na łodzi 30 € /dzień
Aby zapewnić naszym Klientom wakacje, podczas których będą czuć się bezpiecznie i komfortowo, nasi Partnerzy zastosowali nowe standardy higieny oraz dystansu społecznego w oferowanych przez nas obiektach, uwzględniając procedury i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 350 GOŚCI / 13000 M
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
  • Czy na leżakach są materace? – TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK, BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, SAMOOBSŁUGA
  • Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – NIE
  • Czy siłownia jest czynna? – NIE
  • Czy mini klub jest czynny? – NIE
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – ZAKAŻENI GOŚCIE BĘDĄ IZOLOWANI W SPECJALNIE PRZEZNACZONYCH DO TEGO POKOJACH, BĘDĄ POD OBSERWACJĄ MEDYCZNĄ
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – ZAKAŻENI GOŚCIE BĘDĄ IZOLOWANI W SPECJALNIE PRZEZNACZONYCH DO TEGO POKOJACH, HOTEL SKONTAKTUJE SIĘ Z LOKALNYMI WŁADZAMI W CELU USTALENIA CZY ZAKAŻONY GOŚĆ POWINIEN ZOSTAĆ W HOTELU CZY POWINIEN ZOSTAĆ PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA

Powyższa oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Zdjęcia mają charakter przykładowy. Program wyjazdu i jego dokładna cena mogą ulec zmianie. Ostateczna oferta zostanie złożona w chwili podpisywania umowy.