Wyjazd nurkowy z możliwością ukończenia kursu OWD w ciepłych wodach
KIERUNEK
WYLOT
POWRÓT
ILOŚĆ DNI
Safaga to niewielkie miasteczko we wschodniej części Egiptu, położone nad Morzem Czerwonym ok.60 kilometrów na południe od Hurghady. W odległych czasach była to niewielka wioska rybacka, dzisiaj kojarzy się przede wszystkim z międzynarodowym portem, z którego wypływają pielgrzymki do Mekki. Niecodzienny widok błękitnego morza wkomponowanego w pustynny krajobraz sprawia, że Safaga jest miastem niezwykłym, łączącym kulturę orientalną i arabską. Dookoła miejscowości są liczne miejsca do nurkowania. To urokliwe miejsce turyści odwiedzają zdecydowanie rzadziej niż Hurghadę, dzięki czemu tutejsze rafy są niemalże dziewicze i niezniszczone, a pod powierzchnią wody spotkasz tu więcej ryb niż nurków. Wyruszając łodzią, już po kilku minutach drogi natrafimy na pierwsze rafy, które zamieszkują tropikalne gatunki ryb, delfiny, żółwie, płaszczki i inne równie piękne zwierzęta morskie. Entuzjaści nurkowania we wrakach z pewnością zdecydują się na eksploatację spoczywającego na dnie wraku Al Khafain lub promu Salem Express, a początkujący nurkowie będą mogli zdobywać swoje umiejętności w spokojniejszych i płytszych, choć równie pięknych miejscach.
Zakwaterowani będziemy w SHAMS SAFAGA BEACH RESORT BUNGALOWS. Hotel położony jest wzdłuż lazurowego wybrzeża Morza Czerwonego. Otacza go pięknie utrzymany ogród. Ośrodek posiada prywatną, piaszczystą plażę, centrum fitness, saunę oraz kort tenisowy. Na terenie hotelu dostępne jest SPA z ofertą masaży i zabiegów pielęgnacyjnych. Całoroczne ciepło egipskiego słońca pozwala w pełni cieszyć się tu wakacjami. W restauracji pyszne jedzenie z wyborem lokalnych potraw, a dodatkowo chleb pieczony na miejscu przez Egipcjankę.
Aby zapewnić naszym Klientom wakacje, podczas których będą czuć się bezpiecznie i komfortowo, nasi Partnerzy zastosowali nowe standardy higieny oraz dystansu społecznego w oferowanych przez nas obiektach, uwzględniając procedury i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej.
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
*Plan nurkowań dostosujemy do możliwość grupy i warunków pogodowych
3 450 zł
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – NIE
Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 250 GOŚCI NA 400 m2
Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK
Czy na leżakach są materace? – TAK
Czy na plaży są dostępne ręczniki? – INDYWIDUALNIE PAKOWANE / BEZPŁATNIE
Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – OBSŁUGA KELNERSKA
Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK, 10-12 ORAZ 13-15
Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – NIE
Czy siłownia jest czynna? – TAK
Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – GOŚĆ ZOSTANIE PODDANY KWARANTANNIE W SWOIM POKOJU, DOPÓKI LEKARZ NIE ZDECYDUJE O DALSZYCH KROKACH LECZENIA, JEŚLI ZAJDZIE TAKA POTRZEBA CHORY ZOSTANIE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – KAŻDY GOŚĆ WYKAZUJĄCY OZNAKI LUB OBJAWY CHOROBY POWINIEN NIEZWŁOCZNIE ZGŁOSIĆ SIĘ DO SŁUŻBY MEDYCZNEJ ORAZ UZYSKAĆ POTWIERDZENIE CHOROBY. GOŚĆ, KTÓRY ZACHORUJE POWINIEN ZOSTAĆ ODIZOLOWANY OD ZDROWYCH GOŚCI I PRZEBYWAĆ W SWOIM POKOJU